מעבר לנעלי ALTRA

מדוע צריך לבצע את המעבר?

במהלך החיים הורגלנו בנעילת נעליים עם עקב מוגבה.

הדבר גורם לנטרול התנועה הטבעית של האכילס ושריר השוק התחתון. לכן, בהתאם לחוזק כף הרגל והשוק, רצים רבים יחוו מתיחה מסוימת בעת מעבר לנעל עם Zero Drop (בה העקב מאוזן עם קדמת הנעל). ההגברה הטבעית בעומס על שרירי הרגל התחתונים, המייצרת דחיפה חזקה יותר גורמת לכך. זה דבר טוב!

דגמים בעלי שיכוך גבוה דורשים פחות זמן הסתגלות, בעוד דגמים עם שיכוך נמוך מסייעים בחיזוק גדול יותר של הרגל וכף הרגל, אך דורשים זמן מעבר ארוך יותר.

זמן מעבר ממוצע לנעלי Altra נעשה בשלושה שבועות בערך, תהיה כמובן השפעה  על זמן המעבר לפי גיל, גמישות הגידים וגורמים אחרים.

איך לבצע את המעבר?

ההמלצה היא לבצע רוטציה בין נעל ALTRA עם Zero Drop לבין הנעל הישנה, במהלך השבועות הראשונים.

על מנת לאפשר לשרירים ולגידים את הזמן הדרוש להסתגל לתנועה טבעית ניתן לנסות את לוח הזמנים הבא: 

שבוע ראשון : אימונים קצרים או קלים

שבוע 2-3 : אימונים מתונים יותר

שבוע 4-6 : אימונים ארוכים או קשים יותר

במידה וחווים אי נוחות או כאב מוגזם, יש להפחית את הקילומטראז’ או את העוצמה, על מנת לאפשר לגוף את הזמן הדרוש להסתגל.

עם מעבר מוצלח, נתחיל את הדרך להיות רצים חזקים, בריאים וטובים יותר!

נוסף לסל בהצלחה: