מבוא
- חברת וי.אפ. ישראל (אפארל) בע”מ (להלן: “החברה“) מפיצה בישראל את מוצרי המותג “ALTRA” (“המותג“), באתר האינטרנט של המותג בכתובת https://altrarunning.co.il (“האתר“), וכן מנהלת את מועדון לקוחות ALTRA (להלן: “המועדון“), עבור לקוחות החברה שהצטרפו למועדון (להלן: “חברי המועדון“), והכול בתנאים המפורטים בתקנון זה להלן.
מובהר כי המועדון ותקנון זה יחולו אך ורק ביחס לרכישות שיבוצעו באתר בלבד, ולא יהיה כל תוקף למועדון ו/או לזכויות ולהטבות במסגרתו, בקשר עם רכישות של מוצרי המותג שלא יבוצעו באתר (ובתוך כך מודגש כי המועדון לא יהיה תקף לשימוש בחנויות פיזיות של החברה ו/או המותג).
- כל חבר מועדון, בהצטרפותו למועדון, מאשר את הסכמתו להוראות תקנון זה, מסכים להיות כפוף להן ביחסיו עם החברה ומתחייב למלא אחריהן. התקנון יהיה זמין לעיון, בתיאום מראש, במשרדי החברה, וכן באתר המותג כאמור לעיל.
- כמו כן, כל חבר מועדון, בהצטרפותו למועדון, מאשר את הסכמתו לתנאי השימוש באתר ולמדיניות הפרטיות של המותג, כפי שיהיו מעת לעת. תנאי השימוש באתר ומדיניות הפרטיות זמינים לעיון באתר (כמצוין לעיל).
- תקנון זה מכיל ומבטא את מלוא ההסכמות בנוגע לחברות במועדון. אין להסיק ממה שנאמר ו/או שלא נאמר בתקנון באופן אשר יחייב את החברה ו/או המועדון בכל נושא ו/או מישור התקשרות אחר.
- האמור בתקנון זה מתייחס באופן שווה לכל המינים והשימוש בלשון זכר הינו מטעמי נוחות בלבד.
הליך ההצטרפות למועדון
- בקשה להצטרף כחבר במועדון תיעשה באחת מאלה: (א) באמצעות מילוי טופס הצטרפות ייעודי באתר המותג, או (ב) בדרך אחרת שתקבע החברה וכפי שתודיע החברה ללקוחותיה.
- בעת הצטרפות למועדון יציין הלקוח על גבי טופס ההצטרפות את (א) דרכי ההתקשרות עימו, אשר יכללו לפחות אחד מאלה: כתובת דואר אלקטרוני פעילה או מספר טלפון פעיל (לקבלת הודעות SMS); (ב) יצוין תאריך הלידה של חבר המועדון, ו- (ג) פרטים נוספים כפי שייקבע על ידי החברה מעת לעת.
- לקוח אשר מילא טופס הצטרפות מאשר ומצהיר כלפי החברה כי כל המידע שמסר הינו נכון, מלא ומדויק, וכי יעדכן את החברה בכל שינוי של הפרטים שמסר.
- לאחר החתימה על טופס ההצטרפות, ובכפוף לכך שהטופס ימולא כנדרש ובמלואו, המועמד יצטרף כחבר למועדון. החברות במועדון הינה אישית ואיננה ניתנת למכירה או להעברה.
- מובהר כי החברה רשאית לסרב לאשר הצטרפותו של לקוח כחבר למועדון על פי שיקול דעתה הבלעדי ומבלי שתהיה מחויבת לנמק את סיבת הסירוב כאמור. כן תהא החברה רשאית בכל עת, ללא הודעה מראש ולפי שיקול דעתו הבלעדי והמוחלט לבטל את חברותו של חבר במועדון (בין היתר, בשל אחד מאלו: גניבה, רמאות, הונאה ו/או ביצוע רכישות אשר התשלומים בגינן לא נפרעו, לרבות שיקים שלא כובדו).
תקופת חברות; דמי חבר
- החברות במועדון תהיה לתקופה שאיננה מוגבלת, למעט אם חבר המועדון הביע את רצונו להפסיק את חברותו במועדון ו/או במקרה שהחברה תבטל את חברותו במועדון כאמור בסעיף 10 לעיל.
- נכון למועד זה, החברות במועדון אינה כרוכה בתשלום (להסרת הספק, החברה תהיה רשאית להתחיל לגבות דמי חבר במועדון, ואף לשנות את הסכום מעת לעת, בכפוף לכך שתימסר על כך הודעה מראש לפי הוראות הדין).
- כל חבר מועדון יוכל להזדהות באמצעות מספר טלפון נייד או כתובת דוא”ל או כל דרך אחרת עליה יחליט המועדון.
הטבות לחברי המועדון
- הטבה לקנייה ראשונה – מצטרפי מועדון חדשים יהיו זכאים להנחה על סך 10% בקנייתם הראשונה בלבד, או כל הטבה אחרת שתיקבע לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה. ההטבה כאמור תחול רק על מוצרים הנמכרים במחיר מלא ולא במבצע או הנחה אחרת ולא יינתן כפל הנחות. הטבה זו תהיה תקפה למשך חודש בלבד ממועד ההצטרפות.
- הטבת יום הולדת – חברי המועדון יהיו זכאים לקבל ביום הולדתם הנחה על סך 20% ביחס לעד שלושה פריטים של המותג הנמכרים באתר, או כל הטבה אחרת שתיקבע לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה. יובהר כי תאריך יום ההולדת המחייב הוא התאריך אשר צוין בטופס ההצטרפות למועדון (ולא תישמע נגד החברה כל טענה בעניין זה שנובעת בשל רישום שגוי או היעדר רישום של תאריך יום ההולדת על ידי הלקוח). הטבה זו תהיה חד-פעמית ותקפה למשך חודש יום ההולדת בלבד, החל מתחילת אותו החודש ועד לסופו של אותו חודש קלנדארי. ההטבה אישית ואיננה ניתנת להעברה. סוג ההטבה כאמור ואופן מתן ההטבה או אופן מימושה, ייקבע לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה.
מובהר כי אלא אם צוין אחרת מפורשות על ידי החברה, ההטבה כאמור תחול רק באתר. כמו כן, למעט אם יצוין אחרת מפורשות על ידי החברה, הטבת יום ההולדת תכלול כפל מבצעים.
- מלבד האמור לעיל, ומבלי שהדבר יחייב את החברה באופן כזה או אחר, החברה תהא רשאית להעניק לחברי המועדון הטבות נוספות או אחרות על פי שיקול דעתה הבלעדי, מעת לעת.
- החברה רשאית לפרסם, לפי שיקול דעתה הבלעדי, באמצעי תקשורת שונים, לרבות ברשתות חברתיות, בהודעות דואר אלקטרוני והודעות SMS (בכפוף להוראות סעיפים 22 עד 32 להלן), פרסומים שונים לגבי הטבות ו/או מידע לחברי המועדון, לרבות: הודעות על כניסות של קולקציות חדשות לאתר; קידומי מכירות; אירועי מכירה מיוחדים; סרטונים ותכנים מקצועיים; מידע על אירועי המועדון; ועוד.
הסכמה להיכלל בדיוור ישיר ומאגרי מידע
- חבר המועדון מסכים, בהצטרפותו למועדון, לקבל מהחברה או מי מטעמה חומר שיווקי לרבות מידע על מוצרים, מבצעי מכירות, אירועים, פרסומים, וכל עניין אחר הקשור בעסקי החברה ו/או בפעילות המועדון, ובכלל זה הודעות פרסומת למוצרי המותג ולמוצרי מותגים אחרים המשווקים על ידי החברה, משלוח דבר פרסומת כמפורט בסעיף 30א חוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ”ב-1982 ו/או דיוור ישיר כהגדרתו בחוק הגנת הפרטיות, התשמ”א-1981, והכל לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה ולפי תדירות שתקבע על ידה.
- ידוע לחבר המועדון כי פרסומים שיווקיים כאמור לעיל יופצו לחברי המועדון (שאישרו קבלת עדכונים שיווקיים) בערוצי תקשורות שונים, לפי שיקול דעת החברה, לרבות באמצעות דואר אלקטרוני ו/או מסרונים (הודעות SMS) ו/או אפליקציות מסרים מיידיים ו/או רשתות חברתיות ו/או ערוצים נוספים, והסכמה זו תהווה הסכמה לקבלת תוכן שיווקי הנוגע לכלל סוגי המכירות ולכלל פלטפורמות הפעילויות של החברה.
- כל הפרטים שיימסרו על ידי חברי המועדון לחברה במסגרתם חברותם במועדון ייאגרו במאגרי המידע של החברה ו/או מי מטעמה, וייחשבו כקניינה של החברה. בהצטרפותו למועדון, חבר המועדון מאשר לחברה לאגור מידע כאמור וכן להשתמש בו למטרות מסחריות ו/או להעבירו, ככל שיידרש, בין חברות שונות בקבוצת VF.
- ככל שחבר המועדון נרשם באמצעות כתובת דואר אלקטרוני המשותפת למספר משתמשים, אזי בעצם הסכמתו לקבלת הודעות שיווקיות מהחברה בדואר אלקטרוני, חבר המועדון מאשר ומתחייב בפני החברה כי ניתנה לו הסכמתם של כל המשתמשים האחרים בכתובת הדואר האלקטרוני הנ”ל.
- החברה תהא רשאית להשתמש בפרטים ומידע שיתקבלו על ידה מאת חברי המועדון לצורך ניתוח מידע סטטיסטי ו/או אגרגטיבי ומסירתו לגורמים אחרים (כגון לצורכי בחינת מספר מבקרים באתר, פילוח הרגלי קניה, פילוח גנרי וכיו”ב), לרבות במטרה לשפר את פעילות החברה והשירותים אותם היא מציעה.
- חבר מועדון המעוניין להסיר את שמו מרשימת התפוצה וממאגר המידע לשם קבלת הודעות כאמור יפנה לחברה בכתב בבקשה להסיר עצמו מהרשימה, ללא תשלום. הפניה כאמור תיעשה ב”ווטסאפ” למספר 050-5358024, או בדואר למשרדי החברה בכתובת: העמל 14 ראש העין, או בדואר אלקטרוני לכתובת: mail@vf-israel.com.
יצוין כי חבר מועדון אשר יבטל לאחר הצטרפותו למועדון את הסכמתו לקבלת חומרים שיווקיים כאמור (לרבות דיוור ישיר) לא יקבל מהחברה מידע ועדכונים על מבצעים והטבות והוא לא יהיה רשאי לבוא בכל טענה נגד החברה בעניין זה.
- להסרת הספק, האמור לעיל יחול לצד הוראות מדיניות הפרטיות של החברה, כפי שתהא מעת לעת, ואשר תחול גם ביחס לחברי המועדון. מדיניות הפרטיות של החברה בקשר למותג זמינה בכתובת: https://altrarunning.co.il.
דרכי ההתקשרות בין החברה וחברי המועדון
- הודעות ועדכונים לחברי המועדון מאת החברה, לרבות בנוגע למבצעים והטבות לחברי המועדון, ייעשו על ידי החברה באופן ובדרך כפי שהחברה תמצא לנכון לפי שיקול דעתו הבלעדי, ובכפוף להוראות כל דין.
- מבלי לגרוע מן האמור לעיל, פרסום גלוי לעין בחנויות החברה ו/או באתר האינטרנט של המותג ו/או ברשתות חברתיות ו/או באמצעות תקשורת ישירה עם חברי המועדון באמצעי הקשר שמסר חבר המועדון בעת הצטרפותו למועדון, לרבות באמצעות דואר אלקטרוני או הודעות SMS, והכל לפי בחירת החברה, ייחשב כמספק וחבר מועדון לא יישמע בטענה כי לא ידע אודות האירוע נושא הדיווח ו/או הפרסום כאמור, והכול בכפוף להוראות כל דין.
- למען הסר ספק החברה פטורה מחובת ההודעה על הטבות או מבצעים לחבר מועדון שלא מסר מספר טלפון נייד בתוקף או כתובת דואר אלקטרוני תקינה ולא תהיה לחבר מועדון טענה כלשהי כלפי החברה או כל גורם מטעם החברה באשר לאי קבלת פרסום כלשהוא.
- על אף האמור, הודעות ועדכונים לחברי המועדון בקשר לצמצום בהטבות או בזכויות הניתנות לחברי המועדון במסגרת המועדון, בערכן, באפשרות מימושן או במשך התקופה שבה ניתן לממשן ו/או בקשר לסיום תוקף המועדון, יימסרו בהתאם להוראות סעיפים 34 עד 37 להלן, ובהתאם להוראות כל דין.
- אין באמור בתקנון זה כדי לגרוע מזכותה של החברה לשלוח לחברי המועדון הודעות שירותיות ומסרים כמחויב על פי הוראות הדין, לרבות לחברי מועדון שלא אישרו קבלת דיוור.
התחייבויות חבר המועדון
- חבר המועדון יהא אחראי לעדכן בכתב את החברה על כל שינוי בכתובתו וביתר פרטיו כפי שמסר בעת הצטרפותו למועדון, על מנת לאפשר קשר רצוף ושוטף עימו.
- מובהר כי החברה זכאית לבטל את חברותו של חבר מועדון שאין לגביו ברישומי החברה את כל הפרטים הנדרשים בטופס ההצטרפות, ובנוסף, לבטל את הנקודות שנצברו לאותו חבר מועדון, ללא אפשרות לממשן.
- חבר המועדון מתחייב שלא לנצל לרעה את החברות במועדון. כל ניצול לרעה יגרום להפסקת החברות במועדון לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה.
- במקרה שחבר מועדון ניצל יותר נקודות מהמגיע לו בשל תקלה או שיבוש במחשב, תהא לחברה הזכות לדרוש כי חבר המועדון ישיב את שווי הנקודות אשר נוצל על ידו בשל אותה תקלה בהתאם לערכן. הכל בהתאם לשיקול דעתה של החברה.
עריכת שינויים בתקנון וביטול המועדון
- החברה תהיה רשאית להפסיק את פעילות המועדון או לשנות את תנאיו, מעת לעת, על פי שיקול דעתה הבלעדי, והכול בכפוף להוראות כל דין.
- הודעה על שינוי או הפסקת פעילות המועדון כאמור לעיל תימסר לחברי המועדון באחת הדרכים ליצירת קשר שמסר חבר המועדון לחברה בעת ההצטרפות למועדון, כאמור בסעיף 6 לעיל, או שמסר חבר המועדון במועד מאוחר יותר.
- במקרה של סיום פעילות המועדון או שינוי תנאיו, כאמור לעיל, חברי מועדון שברצונם לממש את ההטבות המגיעות להם (ככל שישנן), בהתאם לתקנון זה, יהיו רשאים לממש את ההטבות כאמור (בהתאם להוראות התקנון לגבי אופן מימוש ההטבות), בתקופה שתחילתה החל ממועד משלוח ההודעה הרלוונטית על השינוי או סיום הפעילות, ועד למועד כניסת השינוי לתקנון לתוקף או עד למועד סיום המועדון, לפי העניין.
- אין באמור לעיל כדי לגרוע מזכותה של החברה לבטל חברות של חבר מועדון, במידה ועשה שימוש שלא כדין במועדון ו/או פעל בניגוד להוראות התקנון ו/או החוק, ולרבות במקרה של גניבה, רמאות, הונאה וכיו”ב ו/או ביצוע רכישות אשר התשלומים בגינן לא נפרעו (לרבות שיקים שלא כובדו).
תנאים כלליים
- החברה, עובדיה, מנהליה, בעליה מניותיה, וכל הבא מטעמה, לא ישאו באחריות לכל נזק שהוא, לרבות נזק ישיר, נזק עקיף או תוצאתי, או נזק כתוצאה מתביעת צד ג’, שייגרם ו/או עלול להיגרם לחבר המועדון, בכל הנוגע לתקנון זה, לחברות במועדון, למשלוח הודעות המועדון, לצבירת ו/או מימוש נקודות במסגרת המועדון ו/או בכל עניין אחר הקשור, במישרין ו/או בעקיפין, למועדון או לחברה, אלא אם מדובר בנזק ממוני ישיר שנגרם כתוצאה מזדון ו/או רשלנות רבתי ובכפוף לכל דין.
- בכל מקרה אחריות החברה או מי מטעמה כלפי הלקוח, בכל עניין הנוגע למועדון תהא מוגבלת לסכום הרכישות שביצע חבר המועדון באתר בשנה שקדמה לאירוע נשוא התביעה.
- החברה רשאית לפי שיקול דעתה לאפשר גם ללקוחות שאינם חברי מועדון להשתתף במבצעים שיהיו מעת לעת.
- החברה שומרת לעצמה את הזכות להנפיק כרטיסי חבר מסוגים שונים, בתמורה ו/או שלא בתמורה, לכל חברי המועדון או חלקם, הכל כפי שתיקבע החברה ועל פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט.
- מרשמי החברה יהוו ראיה מכרעת וסופית ביחס לרישום יתרת הנקודות בידי כל חבר מועדון, ולעסקאות אשר בוצעו על ידו, וכן ביחס לכל זכות או הטבה אחרת העומדת לרשות חברי המועדון. היה ויתברר לחבר מועדון כי חלה טעות ברישום הנקודות, יציג חבר המועדון, ביוזמתו, קבלות המוכיחות את הרכישות בגינן נצברו הנקודות, וכן כל אסמכתא נוספת שתידרש החברה, ולאחר המצאת כל המסמכים כאמור לשביעות רצון החברה, תהא החברה רשאית אך לא חייבת לשנות את רישומי נקודות הצבירה לפי הקבלות שהוצגו.
- במקרה של סכסוך הנוגע לתנאי התקנון, לחברות במועדון, למימוש הטבות ו/או נקודות מכוח חברות במועדון ו/או לכל עניין אחר שהוא, שבין הלקוח ובין החברה הקשור למועדון, במישרין ו/או בעקיפין, תהא סמכות השיפוט הבלעדית לבתי המשפט המוסמכים במחוז תל אביב, ולהם בלבד.
- לקוח המצטרף למועדון מקבל בכך על עצמו את כללי תקנון זה ומתחייב לפעול על פיו. כל חבר מועדון יחשב כמי שקרא והסכים לכל הוראות תקנון זה וככל שאין הוא מסכים להם, אין הוא זכאי להצטרף כחבר למועדון.
- מובהר כי ככל שתנאי מתנאי תקנון זה יעמוד בניגוד או בסתירה להוראות הדין (לרבות הנחיות של רשות שלטונית מוסמכת), אזי הוראות תקנון זה תפורשנה ברוח הוראות הדין הנ”ל, ובמידת הצורך הוראות הדין הרלוונטיות לעניין תגבורנה על האמור בתקנון זה (מבלי לפגוע ביתר ההוראות האחרות).